AJUNTAMENT TORREGROSSA Administracions públiques Torregrossa Lleida

La Volta 2024 al seu pas per Torregrossa i homenatge a Modest Capell

21/03/2024

Torregrossa ha viscut una gran jornada de ciclisme amb el pas en la 4a etapa de la Volta Ciclista a Catalunya pel municipi. Els corredors han passat pels nostres carrers a quarts de 5, i tot i que es retransmetia per televisió, molts conciutadans s'han aplegat per veure'ls. L'etapa l'ha acabat guanyant Marijn van den Berg en un disputat esprint final. Agraïm a tots els torregrossins i torregrossines la seva col·laboració per viure aquest gran esdeveniment!

En el seu pas per Torregrossa de la Volta, s'ha realitzat un homenatge al ciclista torregrossí, Modest Capell Piró, que ens va deixar l'any 2019 i dona nom a la cursa més important del municipi, la Gran Clàssica Modest Capell. Ens hi han acompanyat la família de Modest Capell; el Sr. Carles Capell, president del Club Ciclista Torregrossa; la Sra. Maribel Zamora, Alcaldessa; i el director de la Volta, el Sr. Rubén Peris, a qui també se li ha lliurat una silueta urbana del poble.